♥ Långsam dag.. ♥

God eftermiddag♥

Vaknade runt 9.00 av att Nando kom och knackade mig på huvudet, försökte att
somna om, låg kvar typ 2 timmar eller så men gick åt skogen så runt 11.00 gick jag
upp till de andra, utom Dan som fortfarande sov.

Har varit ute och fotograferat lite vattendroppar, höstbilder och sånt. Mamma och farmor är ute och
planterar blommor eller något i Tina's rabatt haha.

Om några timmar åker Tina, Dan, Dennis och Pauline till Varberg's fästning för att kolla på
Stefan Andersson, jag skulle fått följa med, men biljetterna var slutsålda.  Men men, jag blir hemma
med mamma, Nando, farmor och Zera, ska ta och träna lite också! Blir nog lite Zumba fitness samt ut
en sväng och springa lite, sen ska ja nog också göra lite Yoga med Wii, haha. :D
Ska senare när de är lugnare och ja ska träna, ta en bild på min tränings outfit för dagen, hahaha. :)

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Låter som att du haft en fullspäkad dag =)

2011-10-01 @ 20:43:01
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback