♥ Ny morgon! ♥

Godmorgon mina vänner!♥

Har precis käkat frukost och gjort mig klar, ska bara gå och borsta tänderna sen är jag redo
att gå till bussen. Får se vad man hittar på idag då. Tredje dagen och hittills går det väldigt
bra. Har en aning huvudvärk, men de går nog över snart!

Ikväll ska jag nog gå och lägga mig tidigare och få en låång natts sömn, så det blir nog bara ett
avsnitt av Buffy, äta mat och sova. Fast kommer det verkligen bli så? Troligen inte.. hah.

Men nu ska jag iallafall gå och borsta gaddarna!
Ha en bra dag så hörs vi senare!

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Ha en riktigt bra dag du med syster.



<3

2011-10-05 @ 10:36:29
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback