♥ Såra mig hellre med sanningen, än att trösta mig med en lögn. ♥

Jag förstog inte riktigt vad som stod på först.. tills jag insåg att du kanske inte ens ville träffa mig..
sen när jag fick reda på sanningen, förstår jag inte varför du ljugit för mig, varför berättade du inte
sanningen från början?

Så sjukt lågt och idiotiskt av dig att göra sådär, det sårar ju bara mer om du ljuger mig rakt
upp i ansiktet... "jag tror inte jag kan" ?! vilken jädra lögn..  Berätta sanningen nästa gång! 
Eller nästa gång? det blir ingen nästa gång, för från och med nu, finns du inte kvar i mitt liv, för jag

bokstavligen HATAR lögnare och folk som är som du. Jag trodde verkligen inte sådär om dig,
men nu har ja förstått att du är precis som många andra. USCH säger jag bara!

Tur att det var DU som gick om förlust och inte jag, för det finns så sjukt mycket bättre killar än du.

Have a nice life, Good bye! :)

Kommentarer
Postat av: syster

Nämen gumman vad är det som hänt ???

Vilken idiot är det som sårat dig ??



Saknar dig massor och du måste komma hit nån dag ;)

jag ringer dig eventuellt i kväll och pratar lite hoppas du är hemma ;)

kram

2011-10-30 @ 11:38:14
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback