♥ 2# Josefin Larsson ♥

Jag har känt dig i... uhm.. sen tina och du blev vänner vilket är.. hmm 13år sen?
eller något sådant. Vi har hittat på massor av skoj tillsammans du jag och tina.
Varit med i lucia tåg, varit på sku, världens fest i västerås, varit på krogen och
massor av annat, speciellt umgåtts! Det finns mycket att berätta om allt kul.
Men iallafall så är du en underbar tjej och min systers bästa vän sen barndomen!
Du är otroligt snäll, trevlig, gullig och dessutom väldigt rolig! Det finns mycket skratt
bakom alla dessa år av vänskap!
Kram, Foto Sessan♥
Jag har känt dig i... uhm.. sen tina och du blev vänner vilket är.. hmm 13år sen?
eller något sådant. Vi har hittat på massor av skoj tillsammans du jag och tina.
Varit med i lucia tåg, varit på sku, världens fest i västerås, varit på krogen och
massor av annat, speciellt umgåtts! Det finns mycket att berätta om allt kul.

Men iallafall så är du en underbar tjej och min systers bästa vän sen barndomen!
Du är otroligt snäll, trevlig, gullig och dessutom väldigt rolig! Det finns mycket skratt
bakom alla dessa år av vänskap!

Kram, Foto Sessan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback