♥ 3# Dennis Roch ♥

Vi har känt varandra i princip sen... slutet av 7an, början på 8an? Jag kommer ihåg att
vi började prata och umgås i skolan via Ellie, som var vän med dig. I dagens läge är du
en av mina närmsta och bästa vänner. Vi umgås mycket i skolan, efter skolan en del också
och det är ALLTID mycket skratt när man umgås med dig! Du är den ända i skolan av mina
vänner, som jag kan berätta allt för, du är som en hjälpande hand och det är jag otroligt glad över.
Personer som du, med hjärta av guld, växer inte på träd, men jag är otroligt glad över
att ha dig som min vän!
Vi har många minnen ihop och det ligger mycket retsamma skämt bakom våra år som vänner!
"nom nom nom nom nom nom nom" hahaha :)
Finns mycket mer att berätta, men de skulle bara ta låång tid att skriva!
Kram, Foto Sessan♥
Vi har känt varandra i princip sen... slutet av 7an, början på 8an? Jag kommer ihåg att
vi började prata och umgås i skolan via Ellie, som var vän med dig. I dagens läge är du
en av mina närmsta och bästa vänner. Vi umgås mycket i skolan, efter skolan en del också
och det är ALLTID mycket skratt när man umgås med dig! Du är den ända i skolan av mina
vänner, som jag kan berätta allt för, du är som en hjälpande hand och det är jag otroligt glad över.
Personer som du, med hjärta av guld, växer inte på träd, men jag är otroligt glad över
att ha dig som min vän!

Vi har många minnen ihop och det ligger mycket retsamma skämt bakom våra år som vänner!
"nom nom nom nom nom nom nom" hahaha :)

Finns mycket mer att berätta, men de skulle bara ta låång tid att skriva!

Kram, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Dennis

<3

2011-09-01 @ 13:42:56
URL: http://tussasfoto.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback