♥ 5# Johnny Larsson ♥

Jag känner dig inte sådär super bra, men du är en trevlig och rolig kille,
som dessutom är mina 3 halvsystras, halvbror! haha det där blev inte lite
komplicerat. Menmen! Jag har aldrig träffat dig men det skulle jag inte bli
så ledsen över att göra, skulle nog bara vara trevligt.
Det skulle iallafall vara trevligt med en fotodag för jag vet att du
fotograferar väldigt bra! :)
Kram, Foto Sessan?de
Året var 1998 när du kom till, jag var 5år. Jag var väldigt stolt, jaghade fått en systerson!
Jag har alltid funnits för dig och kommer förevigt finnas här för dig vad du än behöver prata om;
kärleks problem, bråk, skolan, pinsamheter osv. osv. Sånt du inte kan eller
vill prata med din mamma om. Vad som än händer finns jag alltid här för dig!

Du var mitt första syskonbarn, och du har blivit så himla stor!
Du är redan snart 13år, tiden har gått så fort. 

Jag älskar dig och har alltid gjort och så kommer de förbli!

Kram, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: ViktoriaJohansson©

jodå det är ganska bra med mig, hur är det med dig? :) Självklart kan vi följa varandra på bloglovin, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig med :)

2011-09-01 @ 12:53:10
URL: http://viktorias.nu
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: jadå det kan du göra! :) kram

2011-09-01 @ 13:00:30
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback