♥ 4# Sabina Högberg ♥

Jag kommer ihåg första gången vi träffades, eller inte riktigt, men jag minns att vi
träffades när jag var.. 7-8år och bodde i det röda huset, jag var utanför farmor och lekte
i lekparken där hon bodde då, du kom ut och vi pratade och så vidare.
Vi umgicks mycket förr och det ångrar jag ej, Det finns mycket roliga stunder under
tiden vi känt varandra.
Du betyder mycket för mig och du är otroligt söt och snäll!
Kram, Foto Sessan♥
Jag kommer ihåg första gången vi träffades, eller inte riktigt, men jag minns att vi
träffades när jag var.. 7-8år och bodde i det röda huset, jag var utanför farmor och lekte
i lekparken där hon bodde då, du kom ut och vi pratade och så vidare.

Vi umgicks mycket förr och det ångrar jag ej, Det finns mycket roliga stunder under
tiden vi känt varandra.

Du betyder mycket för mig och du är otroligt söt och snäll!

Kram, Foto Sessan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback