♥ 5# Thomas Falk ♥

Du är min bästa vän, även kallad bror som så många vet. Du finns alltid där för mig när jag behöver dig,
det är bara några knapptryck iväg. Jag önskar verkligen att vi bodde närmre varandra så vi kunnat träffas
ofta, men så är det ju tyvärr inte, men jag tycker att vi ska träffas snart så vi kan fota tillsammans och massa
annat skoj!

Iallafall så kommer jag alltid finnas vid din sida med en hjälpande hand, du är en av de underbaraste
människorna på jorden och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Att vi träffades på Habbo för 3år
sedan den tredje december, känns obeskrivligt, men jag trodde seriöst inte att vi skulle bli så bra vänner
som vi är idag. 

Vi har så många minnen ihop, och det finns så mycket mer att säga. Men nu säger jag bara;

Tack bror, Jag älskar dig!♥♥

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback