♥ Alla dessa jävla blandade känslor.. ♥

- ursäkta svordomen i rubriken samt de som kommer i texten..

Jag förstår ingenting! Jag vet inte vad jag med längre.. allt går fan åt helvete just nu! 

Jag förlora den ja älskade mest, min praktik kommer gå åt helvete och skolan kommer
nog inte heller gå så jävla bra. Jag mår så jävla dåligt just nu. Vet seriöst inte vad jag ta mig till.
Efter regn kommer solsken, right? men det här regnvädret lär hålla i sig ett bra tag...

Jag vet att jag har sjukt många som stöttar, men just nu tror jag inte det hjälper. Jag vet
inte varför, men jag mår så himla dåligt nu och vill och orkar ingenting...

Jag vill skriva ordentligt i bloggen, jag vill ha praktikplatsen jag kämpat för, jag vill ha
tillbaka kärlekens underbara känsla, jag vill orka fotografera ordentligt, jag vill orka
redigera bilder och hålla på med bloggdesign, och jag vill orka med skolan. Just nu
orkar jag fan inget! Det går bara inte, hur mycket jag än försöker.....

KRAM, Foto Sessan♥


Bjuder på en mörk bild ja blev rätt nöjd med, fotad och redigerad idag...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer att ordna sig vännen och om du känner för att komma bort en stund så är du hjärtligt välkommen hit det vet du <3

Du fanns för mig när jag mådde som dåligast och jag är glad att du var här då. och behöver du komma på andra tankar och bara allmänt "flumma" så är det bara att du säger till <3

lav ya sis <3

2011-09-20 @ 00:17:52
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Jenny

förresten....jätte fin bild...

Den skulle jag kunna tänka mig att förstora och ha på vägen =D

2011-09-20 @ 00:18:54
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Susanna

finns om du vill prata!<3



Fin bild (:

2011-09-20 @ 16:05:03
URL: http://susannawestman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback