♥ Äntligen Hemma ♥

Nu är jag äntligen hemma igen efter en och en halv timmes tågresa till arboga,
en kort bilfärd till Mc Dondalds med mamma och pappa och sen ytterligare ca 20
minuter eller något, hem.

Men jag saknar stockholm redan, eller ja, jag saknar min Morteza. Men visst, jag
saknar stockholm också eftersom jag trivs så bra där och tycker det är en otroligt
vacker stad, speciellt vid solnedgången och även på kvällen när det är riktigt stjärnklart.
Men jag saknar Morteza mest.<3

Nu ska jag ta och försöka få i mig en cheese burgare och ska göra i ordning en god,
varm kopp te om jag nu lyckas dricka det. Har känt mig så konstig på sistone. Menmen,
förhoppningsvis blir det snart bättre! Hoppas jag. Jag har knappt ätit något men ska ner
och prata med barnmorskan på tisdag om mina p-piller, kan vara dom, eftersom neovletta
ev. gjorde så jag gick in i en depression och alternova som jag äter just nu, är i princip samma
sak som neovletta. Så ska prata med henne om dessa p-piller kan göra att jag tappar matlusten
helt och sådant, och eventuellt äta mini piller eller något istället.


Nu ska ja försöka redigera lite bilder och få upp hit på bloggen! :) 

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va ju inte bra att du inte kan äta men jätte bra av dig att kolla upp vad det är för fel =)

finns här för dig nu och ALLTID pööss <3

2011-09-04 @ 22:41:36
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback