♥ Dag 1, Vem är jag? ♥

Jag heter Jessica, är 18år gammal och går mitt tredje och sista år i Örebro på John Bauer Gymnasiet's linje IT-Media.
Bor ca 3-4 mil norr om örebro i en liten byhåla som heter Frövi, där bor jag i en lägenhet(4a) med mamma och pappa. Har bott i Frövi sen jag var 5,5år och innan det bodde jag i Gusselby.
Jag har 4 systrar varav 3 halvsystrar (Jenny, Lena, Maud och helsyster Tina) och sen har jag även 6 stycken systerbarn; Johnny(13år), Katja(10år)My(4år), Damion(4år), Alvin(3år) & Fernando(2år).
Jag har en bästa vän, även kallad bror, som heter Thomas Falk och finns på http://underfalkensvingar.blogg.se, vi har även bloggen http://fawi.blogg.se tillsammans.

Vad de gäller djur, så älskar jag dom! De djur jag gillar allra mest är hundar, katter, kaniner, hästar, ormar och även illrar är intressanta djur! :) Har haft djur hela mitt liv, tills 2008 då vi sålde vårat sista djur då pappa är allergisk och vi då skulle flytta.
Saknar att ha djur, men får skaffa hund eller nå när jag flyttar hemifrån! :) 

Jag har två stora intressen, det ena större än de andra som är, Webbdesign och fotografering.  Jag fotograferar allt mellan himmel och jord, men det jag gillar att fota mest, är nog... hmm.. svårt att välja men barn, djur och natur tror jag :) Även porträtt och modell bilder! 

Mitt intresse för fotografering började stiga ordentligt år 2008 och i Juli 2009 köpte jag min första systemkamera och håller nu på att spara pengar till en till! :)
Nu har jag kommit så långt, att jag säljer fototjänster och planerar för fullt tillsammans med min bästa vän Thomas, att öppna studio! :)

Om det är något ni vill veta, så kommentera din fråga/dina frågor här så uppdaterar jag detta inlägg titt som tätt! :) 

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Jag är lite halvsjuk, så det blir en rätt trist vecka, bara vara hemma och ta det lugnt och sen jobba. Så jag blir frisk så fort som möjligt, så får vi se till helgen :) Ska du göra något roligt i helgen? Kramar!

2011-09-21 @ 12:34:33
URL: http://Sannalitens.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback