♥ Dag 3, Mina syskon ♥

Mina syskon.. jag har då 4 syskon, varav 3 halvsystrar.  Jenny, Lena och Maud är mina halvsystrar och Tina helsyster.

Jag älskar mina syskon sjukt mycket, de finns alltid där och stöttar. Tänkte skriva lite om varje syster..

Jenny, 31år
Du är min äldsta syster och vi hade inte så sjukt bra kontakt för några år sen, det är
mer senaste åren och speciellt senaste året som vi fått riktigt bra kontakt och vi umgås så
ofta vi kan. Det är ofta dig jag berättar saker för först och jag kan prata med dig om allt och jag litar på dig.

Älskar dig!♥

Maud, 29år
Jag har inte så bra kontakt med dig, och jag träffade dig (vad jag minns) första gången,
när jag var 7år eftersom du bodde hos din pappa.  Vet inte riktigt vad jag ska säga eftersom
vi varken pratar eller träffas så ofta.

Men du är min syster, och jag älskar dig!♥

Lena, 27, snart 28år
Du är nog den allra närmsta syster jag har, du bor nära, vi träffas ofta och jag kan prata med
dig om allt. Du finns alltid där när jag behöver dig och du är oftast i närheten när jag verkligen
behöver en hjälpande han eller en kram. Jag är så glad att jag har dig!
Finns otroligt mycket mer att säga...

Älskar dig!♥

Tina, 24år
Du är nog också den allra närmsta syster jag har, vi hade våra fighter när vi var mindre, men det är vad de kallas, syskonkärlek! När du flyttade hemifrån, blev vi mycket närmre, och du var nog min allra bästa vän.
Du finns jämt där för mig och jag kan alltid prata med dig om jag behöver hjälp. Visst du bor långt borta, men
jag är alltid välkommen till dig och det är jag otroligt glad över!

Älskar dig!♥



KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Älskar dig med massor och jag är GLAD att våran kontakt bara blir bättre och bättre =))

2011-09-26 @ 10:24:10
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback