♥ Ett stycke lista! ♥

HEJ♥

Hittade en liten lista som ja tänkte göra för att ni ska få lära känna mig bättre :))

Dag 1
Vem är jag?
Dag 2 Mina föräldrar.
Dag 3 Mina syskon.
Dag 4 Min bästa vän.
Dag 5 Hemma hos mig.
Dag 6 Vad är kärlek?
Dag 7 Vad är vardagslyx?
Dag 8 I min handväska ..
Dag 9 Mina drömmar.
Dag 10 Min bästa födelsedag.
Dag 11 En första ..
Dag 12 Detta ångrar jag ..
Dag 13 Det här får mig att må bra ..
Dag 14 Det här får mig att gråta ..
Dag 15 Det här upprör mig ..
Dag 16 Mina rädslor.
Dag 17Min favoritplats.
Dag 18 Det här saknar jag ..
Dag 19 Det bästa som hänt mig.
Dag 2O Mitt drömyrke.


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: m

Låter spännande :)

2011-09-21 @ 12:42:55
Postat av: Jenny (syster)

Vad spännande.... ska bli kul att läsa =)

2011-09-21 @ 14:57:56
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback