♥ Ett stycke torsdag. ♥

Hej på er ! ♥
Jag hoppas ni sett inlägget om foto träffen och att ni vill vara med! 

Försov mig imorse, men missade bara nu-tids-krysset. Satt i grupprum med dennis,
christoffer, nea och karl. Jag nea och karl kollade på en film de andra såg förra veckan
som vi ska göra en uppgift om.
Sedan hade vi Foto lektionen och då gick vi igenom hur vi kunde redigera bilderna vi ska fota sen.

Jag ska använda min syster, Lena, som höst modell på lördag! Har lånat hem en blixt och reflex skärm
från skolan över helgen. :)

Idag kommer även Tina, Dan,Nando och Zera så blir att umgås mycket med syster i helgen! :)

Efter skolan imorgon ska jag åka och sälja min ritplatta för 1000kr till Lovisa och efter det ska jag gå med
Tina på lindemarken! :D


Längtar efter min älskade systerson♥

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: f e l i c i a | fubzie

SVAR: Hittar inte inlägget? :o

2011-09-15 @ 17:54:09
URL: http://fubzie.blogg.se/
Postat av: Jenny (syster)

Ååå vad kul =) att fota lena blir nog bra hon är ju "lite" kompis med kameran ;)



Hoppas ni får en toppen dag i morgon =D

2011-09-15 @ 22:55:55
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback