♥ Ett, tu, tre. ♥

Hejsan alla söta stalkers♥

Har precis kommit ut ur en varm härlig dusch och innan det var jag ute på nästan 1 timmes
härlig, regning kvällspromenad med Malin. :) tack för sällskapet! 

Te är min drog♥
Sitter nu med en god, varm kopp te, vilket är typ de ända ja kan dricka utan att må illa (asså kan inte
äta/dricka så mkt utan att må lite illa, men te går!) Och det är jag glad över för Te är min drog,
bjuder någon på te, tackar jag Sällan nej. :)

Den nya bloggdesignen♥
Ska nu göra det sista på bloggdesignen i photoshop och sen ska ja börja sätta in den!
Kommer docksätta in den i en annan blogg som inget vet om, så när den är helt färdig
kodad får ni se den. :D

Ett till besöks rekord ?!♥
Sen måste jag även få säga TACK ännu en gång för ett ytterliggare besöksrekord,
på hela 139 unika besökare och 268 sidvisningar! tusen tack! fortsätt läsa och följ gärna via bloglovin :)

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Åååå vad skönt med en promenad i regnet...

det hade jag med velat göra men det äääär ju så tråkigt och gå själv och ingen mp3 har man så man kan lyssna på något det hade ju kunnat underlätta i alla fall...men men... hoppas det regnar någon dag när du är här så vi kan gå lite =)



kraaaam <3

2011-09-05 @ 23:03:39
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback