♥ För vi ska ta studenten för vi ska ta studenten.... ♥

Hej på er! ♥
vill börja med att tacka för mitt nya besöksrekord på just nu, 84 personer.♥

Jag lyckades otroligt nog kämpa mig igenom dagen och har nu även beställt student
saker (studentmössa, kläder(mjukisbyxor med mitt namn, tjocktröja med mitt namn
och en t-shirt) och accessoarer(champagne glas, typ "mini" megafon och en vatentät
bläckpenna att skriva med under studentmössorna. :D))  mohahaha x))

Iallafall så känns det riktigt wierd, menar nästa sommar tar vi studenten?! tiden har gått
så otroligt foort!! :o

Åkte med mamma och pappa in till skolan och dom var kvar i örebro när vi slutade eller
ja, dom väntade på mig så jag åkte hem med dom också! :)


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Vad kul =)

Ja du snackar om att DU knappt kan förstå att du ska ta studenten....

JAG då??

Du tänker inte mig???

Min YNGSTA LILLA SYSTER SKA TA STUDENTEN....

Hur gammal vart inte jag nu ;)

mmmm...Du kanske inte är liten till ålder längre.....

Men du kommer ALDRIG i från att vara MIN lilla syster =D

Älskar dig massor och jag är sååå glad att du finns och att vi börjar komma varandra lite närmare <3

2011-09-05 @ 17:35:16
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: malinberg photography

fin blogg :)

2011-09-05 @ 18:02:54
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/
Postat av: Agnes

sv: Tack! Fin blogg du har ;D

2011-09-05 @ 18:04:16
URL: http://photoagnes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback