♥ Foto Träff - Information ♥

Hej på er söta läsare! ♥

Som ni kanske läste tidigare idag, så tänker jag anordna en foto träff. 

Vad är en foto träff? tänker säkert några. Jag ska förklara!
En foto träff är för oss som är foto intresserade, som träffas och fotar tillsammans, delar
med oss av våra kunskaper, hjälper de som inte kan mycket, ger tips och idéer och massor av annat! 

Jag hade även tänkt fixa en gruppbild på alla som deltar som så jag kan lägga upp på
bloggen tillsammans med alla andra bilder vi fotar!

Vem är jag?
Jag som anordnar denna träff heter Jessica Widh och är 18år. Har fotograferat mer eller mindre
hela mitt liv eller ja, inte med bra kameror men ni vet ju hur man är när man är liten! Haft egen
digitalkamera i 5-6år och köpte min första(den jag har nu) systemkamera i Juli 2009.  Jag bor
utanför Örebro men har pojkvän samt släkt i stockholm.

Lite information om plats, datum, tider osv. osv.
Stad: Stockholm
Plats att träffas: Inte bestämt, ge förslag!
Tid & Datum: Inte bestämt, ge gärna förslag på när ni kan!


Vilka får vara med?
Alla som är det minsta foto intresserad! Om du så fotat i flera år eller om du inte fotat
så jätte mycket alls. Du behöver självklart inte ha en system kamera utan kan ha en
digitalkamera eller mobilkamera osv!

Sen tänkte jag tyvärr, ha en liten åldersgräns, och du måste vara MINST 13-14år för att få vara med.
Är du yngre än 18år bör/måste du ha målsmans tillstånd.

Hur många får vara med?
Så många som vill, men för att det inte ska bli alldeles för många så kan vi väl hålla oss
till max 15 stycken? Men blir det någon mer eller så, så är det nog lugnt!

Vad ska vi göra under dagen?
Jag har lite olika idéer och det är ju att vi går runt på den plats vi bestämmer gemensamt,
och fotograferar; oss som är med, saker(ex. blommor, träd, plats, ja allmänt natur och landskap m.m.)
och lite allt möjligt!

Sedan hade jag även tänkt, om det finns vid intresse, att vi går och fikar på ett
fik eller köper lite grejor till en picnick. Isåfall bör vi ju iallafall ha med oss pengar, hur mycket kan vi ju komma överrens om vad vi nu väljer att göra(fik, restaurang, pickning osv. osv.).



Låter det här intressant? Då kan du ju kommentera i detta inlägg med:
Att du vill delta om du kan datumet vi alla kommer överens om.
Ditt namn.
Hur gammal du är.
Epost.
Blogg/hemsida om du har någon.
Även vad du heter på facebook.


Har ni frågor om mig eller om foto träffen så kontakta mig genom att:
Kommentera detta inlägg
Maila mig på: [email protected]
Lägg till mig på facebook: Jessica Sessan Widh (Jezzie)
Lägg till mig på bdb/dayviews: FotoSessan


Om du vill delta Lägg till mig på facebook(har du mig redan så är du redan inbjuden!) så jag kan bjuda in dig till mitt evenemang ang. denna foto träff. (så jag kan hålla lite mer koll samt kunna ge mer information och även hålla bättre kontakt med er! Även om ni ej kan komma när vi bestämmer sen, så klicka på jag kommer eftersom vi kommer överrens alla i )

Jag kommer bjuda in alla mina vänner (runt 300-400st) och oavsett hur många som deltar,
så kommer jag sen begränsa och ta med de som verkligen vill, kan, får och så vidare så vi
ej blir för många.


KRAM, Foto Sessan♥




Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Låter ju skit kul...synd bara att man inte kan =(

Men det blir väl fler gånger och förhoppningsvis så kanske även jag har en ORDENTLIG kamera ;)

Man kan ju i alla fall drömma =)

2011-09-14 @ 23:22:05
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Tiina Gardsiö

Jag heter Tiina Gardsiö. 16år. Min email ser du där, vill inte lägga ut den.

Min blogg - tiinagardsio.blogg.se

Tiina Gardsiö på facebook.



2011-09-15 @ 00:01:57
URL: http://tiinagardsio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback