♥ Gilla Bloggen På Facebook ♥

I torsdags gjorde ja en sida på facebook för min blogg, där du kan gilla sidan! 
Klicka på följande länk för att gilla sidan: Cross The Hills- Facebook

Just nu!:
- Jag skriver ett inlägg med minst 100 ord på bloggen per person (om personen &/eller
bloggen/hemsidan (ett inlägg per person), om de första 10 som gillar sidan! :)


OBS!! För de som har blogg, av de som gillar, skriv eran blogg och ditt namn som en kommentar HÄR i
bloggen, så jag vet vem som är vem av de som gillar :) OBS!!


Jag kommer självklart ha flera unika erbjudanden, kommer även börja med små utlottningar/tävlingar,
dagens blogg och lite annat smått och gott, MEN det blir när nya bloggdesignen kommit upp! :)

KRAM, Foto Sessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback