♥ Godmorgon Trötter ! ♥

Godmorgon alla.♥

Sitter på sängkanten och har precis fått på mig kläder,fryser som jag vet inte vad!
Tur att min tröja är varm och skön.♥

Iallafall, så skulle de suttit bra med en kopp te eller en kopp kaffe, meen det hinns
inte med nu! Ska snart dra iväg till bussen till skolan.. har Multimedia B idag med Jocke I think.

Slutar 11.30 men ska försöka dra väg så ja kan ta 11.09 bussen in till stan så man hinner med
tåget hem och slippa vänta till 12.30 på att bussen hem ska komma, har ingen lektion på eftermiddagen
såå..

När jag kommer hem ska jag nog vila ett par timmar, sen 17.40 kommer Johnny hit och då ska vi gå iväg
till SKU.

Ska försöka uppdatera lite här idag, men de blir troligen under raster!  Finns att nå på mobilen, de viktiga
människorna har mitt nummer !

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback