♥ Grov planering.. ♥

Hej på er godingar!♥

Tänkte bara lägga upp en liten planering här på bloggen om vad som händer
kommande veckor/dagar/månader .. :)

September:
13/9- ska till SKU och ta med mig systersonen Johnny! :)
16/9- Tina m. familj kommer hit!
17/9- Fira nando's 2års dag ♥
23/9-25/9- Åker till Jenny och umgås :)♥

Oktober:
1/10 eller 2/10- Åker till stockholm, till min älskling♥
2/10- Ska in till studion och presentera mig osv. :)
3/10- Praktiken börjar till och med den 28/10. Ska praktisera hos Jannis på hans
fotostudio (http://jannisnet.com)

Någon dag ska jag även med älskling på kryssning eventuellt.♥


November:
-inget inplanerat än sålänge-


December:
Vet inga exakta datum men det jag vet vad som händer är luciatåg med SKU,
julafton, kryssning m.m.



KRAM, Foto Sessan♥



Kommentarer
Postat av: Marina :)

sv: Tack! :D <3



De är inte lite som händer dom veckorna verkar de som! ;) Verkar roligt i alla fall ^^,

2011-09-12 @ 17:43:44
URL: http://marresgrej.blogg.se/
Postat av: Helen

Mycket nu, Tråkigt bara att du inte fick praktiken närmare. Men viktigaste att du fick på en fotostudio. Blir nog jättebra :)

2011-09-12 @ 21:39:42
Postat av: ♥ MIN KAMP MOT VIKTEN

Svar: Tack så jättemycket för alla fina kommentarer och förlåt för att jag är så äckligt dålig på att kommentera tillbaka. ): ♥ För det mesta så vet du ju vad jag tycker om allt det du gör och jag tror att bloggdesignen kommer att bli underbar!



- Lax är förresten utomordentligt smarrigt, inte alls blä. (;

2011-09-13 @ 00:17:57
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback