♥ Hemma efter en shoppingrunda på Gekås ♥

Hej på er!♥

Kom hem för någon timma sedan från ullared, blev en hel del! Mamma betalade mestadels (A) hahah.
Fick ett par svarta jeans, ett par lila jeans, ett par lila mjukisbyxor (ska ha när jag är ute och springer
tills ja köpt de jag egentligen vill ha att springa i) sen blev det även en lång svart tröja typ, som en tunika
ungefär, även ett par trosor, en prynadshund med tomteluva och så blev det även 3 förpackningar med fotopapper (ett A4 matt papper, ett A4 glansigt och ett typ.. A6 eller något, glansigt papper) sen så fick jag även ett par sjukt snygga vardags skor (högklackade typ) som är lite fodrade som man kan ha på vintern!
Det ända jag betalade, var ett par street/skate skor då jag behövde ett par nya då mina är rätt utslitna och jag får
lite ont i fötterna av dom.
hmm..  ja sen var de inget mer.
Tänkte att imorgon kväll när jag har lite lugnt så tänkte jag lägga upp allt på bordet och fotografera och lägga upp på bloggen! :) Ska försöka att skriva upp vad allt kosta (styck inte allt som allt) osv. också. heheh :)

Efter vi kom hem och tagit in alla påsar, tog jag på min kameran runt halsen och kameraväskan runt axeln/halsen och sen gick jag ut och fotograferade litegrann. Men jag kan inte lägga in några bilder i datorn direkt eftersom min bärbara minneskortläsare var glapp så kastade den, och har ingen i datorn så måste låna syrrans dator och sen lägga över alla bilder på ett usb minne och så vidare, tills jag hittat en ny minneskortläsare! hahaha.

Nu sitter jag och väntar på lite käk och sen ikväll så kommer ju även Dennis och Pauline! Ska bli trevligt att träffa Dennis igen och även Pauline, fast henne har jag aldrig träffat än!

Men ja, tänkte ska försöka redigera lite bilder som ja har i datorn och lägga upp. :)

Hörs senare!

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: jenny

ska bli jätte kul att se =D



Miss you <3

2011-09-30 @ 22:01:28
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback