‎♥ "I ett fotoalbum där står tiden stilla" ♥

Godkväll.♥

Just nu har jag en tung smärta inom mig och tårarna rinner lätt på min kind.
Alla minnen som dyker upp i huvudet, alla jag saknar.. men speciellt en person.. Mormor..

Jag vet att flera kanske tycker det är löjligt att ja fortfarande gråter av
att hon avled, men tyck vad ni vill!  Jag bryr mig inte. Mormor betydde mycket för
mig och jag saknar henne så sjukt mycket.



Att du försvann förändrade mycket, och då menar jag verkligen mycket. Jag saknar dig något enormt, det är tomt utan dig. Vill att du kommer tillbaka! Du var inte värd alla dessa sjukdomar och hjärtproblem! De var du verkligen inte! och att du försvann bara en halv månad efter du fyllt 63 var verkligen inte roligt!  Jag kommer aldrig glömma dig, aldrig någonsin. Du var underbar och jag vet att du älskade oss mer än något. Det finns massor av minnen tillsammans med dig, så som din teater med sången "itsy bitsy teenie weenie yellow polka dot bikini" Helt underbart! Även alla dessa lucia tåg som vi bara var 3 stycken i, men det var bra ändå och vi fick mycket beröm. Alla sagor och sånger du sjöng, alla bilder du visade, alla saker du gav oss eller kuddarna som vi gjorde på alla hjärtans dag som du hjälpte oss att sy.
Ja de finns mycket! Men en sak jag minns väldigt bra är den sista bilturen vi gjorde. Då när mamma fått sitt körkort och vi drog ut och åkte runt lite här å där och kollade.
Ingenting kan ersätta dig! Du är en ängel nu, och förblir det. Men jag kommer snart! Jag lovar! Det dröjer inte länge, det lovar jag dig.
Du har en speciell plats i mitt hjärta, en plats som kommer vara där för evigt, en plats som inte någon NÅGONSIN kan ersätta! För du betyder massor för mig!
Jag Älskar dig Mormor!!<3
REST IN PEACE!
Elsie Harriet Maria Andersson Person Thomasson Nordholm
1942-12-30 ~ 2005-01-14
"Att du försvann förändrade mycket, och då menar jag verkligen mycket.
Jag saknar dig något enormt, det är tomt utan dig. Vill att du kommer tillbaka!
Du var inte värd alla dessa sjukdomar och hjärtproblem! De var du verkligen inte!
och att du försvann bara en halv månad efter du fyllt 63 var verkligen inte roligt!
Jag kommer aldrig glömma dig, aldrig någonsin. Du var underbar och jag vet att du
älskade oss mer än något. Det finns massor av minnen tillsammans med dig, så som
din teater med sången "itsy bitsy teenie weenie yellow polka dot bikini" Helt underbart!
Även alla dessa lucia tåg som vi bara var 3 stycken i, men det var bra ändå och vi fick
mycket beröm. Alla sagor och sånger du sjöng, alla bilder du visade, alla saker du gav
oss eller kuddarna som vi gjorde på alla hjärtans dag som du hjälpte oss att sy.

Ja de finns mycket! Men en sak jag minns väldigt bra är den sista bilturen vi gjorde.
Då när mamma fått sitt körkort och vi drog ut och åkte runt lite här å där och kollade.

Ingenting kan ersätta dig! Du är en ängel nu, och förblir det. Men jag kommer snart! Jag lovar!
Det dröjer inte länge, det lovar jag dig.

Du har en speciell plats i mitt hjärta, en plats som kommer vara där för evigt, en plats som inte
någon NÅGONSIN kan ersätta! För du betyder massor för mig!

Vi alla älskar och saknar dig.

Du var mamma, mormor, gammel mormor, svärmor, syster m.m....


REST IN PEACE!

Elsie Harriet Maria Andersson Person Thomasson Nordholm

1942-12-30 ~ 2005-01-14"


Minnen<3

Kommentarer
Postat av: jenny

Nej syster det är inte larvigt jag gör det med....Och jag tror ingen tycker det är larvigt heller =D

älskar dig sis och önskar jag kunde vara hos dig och ge dig en kram just nu <3

2011-09-26 @ 23:08:46
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: jenny

förresten kan du fixa min statestik?? den går bara till den 21agusti och det vore kul att se hur mågna besökare man igentligen har.

puss på dig

2011-09-27 @ 00:12:23
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback