♥ Lyckad resa och trevlig kväll! ♥

Godkväll! ♥

Resan gick bra, vi fick åka där uppe på sånt där X2000 tåg vilket var lite kul, vilken
utsikt man fick haha. När vi kom hem till Tina, åkte jag och Tina nästan direkt igen, för vi
skulle storhandla på willyz, gud vad vi skratta!
Bara så ni vet köper Tina sex på willys vid mjölken! :D hahahahahaahahahah!!! :D:D

Iallafall har vi redan fått mycket skratt under den korta tid jag vart här än sålänge!

Och sen tog vi det lugnt ett par timmar innan vi bar oss iväg till Bredaryd för att käka på
"nya restaurang bambu" vilket var lika gott som alltid! Fast åt inte lika mycket som sist, så
hade inte ont i magen denna gång! hahahah. :)

Nu sitter vi i vardagsrummet och snackar skit och dricker lite gott :)

Skriver mer imorgon innan och efter vi varit på gekås!! :D♥


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: jenny

vad kul att du haft det bra och det där med "köpt sex" jag tänker inte ens fråga hahahaha

Ja det ska bli kul att ta promenader med dig med det är så kul att vara med dig man får alltid ett gott skratt och man kan vara sig själv till 100% <3



hälsa mamma att jag lyssnar inte på henne jag vill inte ha 5 kalla vintrar till så nu får mamma så snällt ha fel ;)

2011-09-29 @ 22:54:15
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback