♥ Massor att göra.. ♥

Idag har jag hjälpt syrran förbereda Nando's 2års kalas och blåst ballonger osv.
Sedan kom de en del gäster samtidigt som de tog slut mellan mig och morteza..
Men de behöver vi inte prata mer om här!

Iallafall så har ja mina underbara systrar, Tina och Lena som finns där, Lena var jag ut och fotograferade idag för att få höstbilder till höstmode grejen i skolan. Så nu har jag fått det klart. Tack igen! ♥

Nu ska jag straxt hoppa in i duschen för jag ska med Tina och Josse ut ikväll. Troligen typ Bio eller krogen eller så blir de bio först krogen efter. Ja man vet aldrig vad som händer!

menmen. Har inte mycket ork att fixa klart bloggdesignen just nu, måste ändra en bild och lägga in en annan istället och så massa annat.

Jaja! Nu ska ja in i duschen, hare bra! 

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag då?? Finns inte jag för dig ??



Snacka om slag i magen...

2011-09-17 @ 20:40:56
Postat av: Lena

Jenny: Det var inte så Jezzie menade. Det var bara det att just jag och Tina fanns på plats just i den tidpunkten.

Som du vet så måste man se mellan raderna och inte fokusera på just dom orden som står skrivet.

Det vet både du och jag. ;)

Bättre att du ringt och frågat varför Jezzie skrev så.

Än att ta dom skrivna orden så hårt ibland. <3



Jezzie: Det var bara kul att få modella lite! ;P <3

2011-09-18 @ 13:28:59
Postat av: Jenny (syster)

Hoppas att du hade riktigt trevligt <3

2011-09-18 @ 14:35:57
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: ♥ FLATAN MED KAMERA OCH MÅTTBAND

Du vet var du har mig, finis. Bara hör av dig. ♥

2011-09-18 @ 21:51:07
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback