♥ Morgontrött. ♥

Godmorgon på er alla!♥

Jag är typ, sjukt trött, och fryser som faen! Har iallafall satt på mig min "jack/tröja"
som är sjukt mysig.♥
Har nyss klunkat i mig en Actimel, vilket är bra för min mage och så vidare! Får väl
ta med 20kr eller så ifall jag blir hungrig under dagen.

Idag har vi skolfoto!
- Vi ska försöka göra så att alla i klassen har en huvudbonad eftersom vi inte kom
på något bättre att göra på skolfotot! haha :)

Nu ska jag iallafall börja stänga ner datorn och lägga ner mitt hatt i väskan! ;D


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Hej =)

vad kul att ni ska ta skolkort =)

Jag bara måste få ett när dom kommer ;)

hoppas du får en bra dag =)



kraaam<3

2011-09-21 @ 08:30:08
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback