♥ När regnet faller utanför mitt fönster... ♥

Godmorgon sötnosar.♥

Gick otroligt nog upp 6.35 när klockan ringde, brukar oftast ligga kvar 10 minuter eller så.. Men men..
Har fått i mig en skink macka och ett glas apelsin juice (inte bra för svidande läppar! aj aj aj!). Nu har jag precis packat ner skoldatorn i väskan och jag har packat ner läppsyl, nycklar m.m. i handväskan.


Tänkte åka in till lindesberg imorgon efter skolan och sälja ritplattan till Lovisa :> håhå.  money money...

Nu ska ja iallafall ta och stänga ner datorn!

Men tänkte upplysa om hur dagen ser ut:

först kommer jag ha karaktär i skolan, sen lunch och sen projektarbete (förhoppningsvis får man åka hem den lektionen och jobba hemma), iallafall så kommer jag efter det redigera resten av sthlm/gröna lund bilderna och lägga upp på bloggen :>

Sen så ska jag fixa ett album på picasa där ja lägger upp mina allra bästa/favorit bilder :)

Men nu måste jag draa!
Cya!

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback