♥ Omstart.. ♥

Hej på er♥

Har börjat söka om igen.. praktik alltså.. Söker dock neråt småland nu! och har
skrivit till ett par i örebro, men nu ska jag försöka få någon i värnamo eller gislaved
eller så. Ska isåfall bo hos Tina. Tack för att ni alltid tar emot mig med öppna armar syster. ♥

Just nu har jag Multimedia B, jag har inte gjort något för jag känner att detta är inget för mig.
Vi håller på i Flash och det är inte min grej, jag tycker inte om flash.  :/ Har mejlat min mentor
och ska se om jag kan byta !


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahah neråt småland? hägrar jag så mycket? ;P nä skojjar bara =)



Vad är det för praktik du söker då? vi behöver alltid duktigt folk på plocken på Åbro nämligen ;)

2011-09-20 @ 11:02:48
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt den här veckan då? :) Kramar!

2011-09-20 @ 13:03:59
URL: http://Sannalitens.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback