♥ Skolstart Tisdag ♥

Sitter i skolan nu och väntar på att ha lektion. Ska ha Multimedia B nu på förmiddagen.
Skulle även kolla va ja skulle ha på eftermiddagen, men hittade inte mitt namn någonstans,
så frågade en lärare och det visade sig att jag isåfall inte har något val på eftermiddagen!
håhåhå det gjorde min dag! Har alltså inget på tisdag eftermiddagar! :D Imorgon har jag
virituella världar och torsdag har jag foto B.  :) Ganska bra schema ändå.

Om någon ändå kunde bota att man är trött varje jädra morgon? oavsett om ja lägger mig
kl 20.00 på kvällen är jag lika tröt tpå morgonen som om jag lägger mig 01.00 eller senare! :o

Just nu är vi sjukt många i klassrummet, hela 3-4 stycken HAHAHAH. Det är jag och Sanna från klassen
sen Pontus och Maja från Bergatrollet. Sitter i mitt gamla klassrum som jag hade i tvåan.

Nu hade jag tänkt redigera lite bilder tills läraren och alla andra kommer eftersom jag hade massa bilder på mitt USB minne ! :)

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja alla dagar blir inte vad man tror, men då fick ju jag lite sällskap en stund ha ha

2011-09-13 @ 11:46:12


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback