♥ Trevlig dag med syster! ♥

Idag kom som sagt Tina med familj igen. Mycket trevligt! :) Gick ner nästan direkt dom
kom till farmor och umgicks med dom! Kom precis hem därifrån. Kom dit och sparkade lite
boll utanför farmor med Dan, Tina, Nando och även Zera var med lite haha.
Gick in, pratade en stund och sedan åt dom och jag tittade i ett gammalt album där
jag hittade bilder från när jag och mina kusiner och syskon var mindre, mycket
mindre, tror jag var typ 10 år eller något om inte ännu mindre. haha.
Fotograferade albumet så lägger upp bilder imorgon kväll eller senare.

Sedan gick vi upp till Dan's syster m. familj och pratade ett par timmar innan vi begav oss för att
möta farmor och ta en kvällspromenad. Kom till farmor och sedan åkte jag och syster till Örebro
för att inhandla välling, mjölk och bröd och lite sånt, då hade självklart coop forum ändrat öppettiderna
till 8-21 istället för 8-22 som förr, så det var bara att åka till Ica Maxi vid Eurostop istället.

Blev mycket skratt och sådant i bilen och hemma hos farmor sen.. pepparsprej, hmm! hahahaha.

Nu sitter jag här och ska straxt sova! Skulle bara kolla skolmejlen men var tvungen att skriva ett inlägg
här först hahaha.

Imorgon blir det Skola -> sälja ritplatta -> Lindemarken med Tina -> Hem.

Godnatt!

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Låter som en toppen bra dag fast ni fick åka så långt för att handla ;)



god natt syster <3

2011-09-16 @ 00:44:13
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback