♥ Uppe med tuppen! ♥

Hej på er alla söta bloggläsare. ♥

Nu har jag vaknat och har dessutom klätt på mig, det är inte så bra väder
idag ute, Tänkte börja lite med så kallad 'dagens outfit' - ibland utan bilder.

dagens outfit består av:
Grå mjukisbyxor från Cubus, En röd t-shirt med nå kyrk märke på som
jag fått från SKU(passande idag!), söta strumpor med panda och hjärtan från
filipstad marknaden, en turkos-vit-gul-grå bh från gekås,  min vita tjocktröja
med en rosa/blått tryck på från Cubus(tror jag) och mina svart-vita skate-skor från dinsko :)

Nu ska jag käka lite frukost, eller iallafall dricka en kopp te! Sen ska jag packa ner
en flaska med något att dricka på bussen och så vidare.

Ha en bra dag så hörs vi senare ikväll och imorgon blir de bilder !

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ok det var ju bra beskrivning om du går vilse, ha ha ha

Hoppas ni får en toppen dag.

Nu skiner solen i Frövi så hoppas den hittar er med.

Kram Mamma

2011-09-10 @ 12:40:58
Postat av: Jenny (syster)

Hoppas att du får en bra dag i dag och att regnet håller sig borta =)

2011-09-10 @ 16:59:31
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Marina :)

sv: Varsågod ^^ Fast jag har ju ingen bra kamera haha.. x)

2011-09-10 @ 21:12:28
URL: http://marresgrej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback