5 dagar kvar!

Nu är det bara 5 - snart 4 dagar kvar till kryssningen, det kommer bli en underbar resa
tillsammans med trevligt sällskap och jag längtar sjukt mycket! Är riktigt taggad för det:)

Och på Fredag kommer Jenny också eftersom hon ska med oss lördag morgon när vi ska till kryssningen :)
vi har bjudit upp farmor o hennes gubbe, min morbror med familj, min syster lena med familj och såklart Jenny eftersom hon också är här då, på tacos på fredag vilket kommer bli trevligt! :) Blir nog en kul kväll det med.


Imorgon blir det en plugg dag för mig, har ingen direkt lektion imorgon så klockan är inställd på 11'00 och då blir det frukost sen plugga matte till runt 13'30 eller liknande, sedan blir det lunch och så ska jag nog plugga lite naturkunskap och efter det blir det "last stand" uppgiften - måste göra en affisch o lite sådant sen är jag klar.


Ja nä! nu säger jag godnatt :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad är det för kryssning? Hoppas ni får trevligt! :)



Hoppas du har fått en fin start på veckan!

2012-04-24 @ 21:16:55
URL: http://livelearnlove.blogg.se/
Postat av: Jojjo Carlsson

Sv: ja precis! Man vill ju inte precis stå där dan innan studentdagen, utan klänning... :P

2012-04-24 @ 22:23:07
URL: http://jojjocarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback