Grattis Syster !

Först vill jag säga några ord och Grattis! till min älskade syster även kallad Puff
eller min andra galna hälft, som blir 32år idag!

Syster..
Jag måste säga att vi har varit med om mycket senaste tiden, det känns så sjukt..
och varför då? Jo för straxt innan ni flyttade till huset var jag hos er ett par gånger och
vi började umgås, men jag trodde inte vi skulle bli såhär nära som vi är idag. När ni flytta
till huset så var jag den första i familjen som fick se det "live" (tror jag) och jag har varit där
så otroligt många gånger nu och det har verkligen blivit mitt andra hem. Jag trivs så sjukt bra
där och mår bra när jag är där, jag känner mig trygg där. Dessutom finns ju min galna hälft där!;)
Vi har upplevt mycket under halva förra året typ och även det här året. Fotoupplevelser, bakning,
bus, film och mycket mer.

Jag är otroligt glad att vara din syster och Jag älskar dig Massvis!! 

Grattis på din födelsedag syster, jag hoppas du får en riktigt bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: syster

Tack så mycket älskade lillasyster för dom värmande orden torkar en tår värmer i kroppen ska du veta och jag är otroligt glad att jag har dig "min galna hälft" i mitt liv och många många många fler år lär det bli <3

2012-04-07 @ 10:19:53
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback