Skolaaaa..

Sitter i skolan just nu och väntar på att få lunch, sitter förtillfället och gör en samhälls uppgift
som heter "Definition och innebörd av diskriminering" och till det sitter jag och lyssnar på musik
jag blev uppväxt med, nämligen The Refreshments <3

Får lunch om si sådär fem minuter, tror det är fisk, förhoppningsvis ätbar! :)

I eftermiddag har jag virtuella miljöer, ska fixa tillbaka mitt program å samtidigt plugga lite annat
och efter den lektionen har jag fria timmen då jag ska jobba med matten.

Nä vi hörs senare! :) Pusshej.

Kommentarer
Postat av: amel

fin blogg! !KOlla gärna in min =) Kanske ett bloglovinbyte också?

2012-04-18 @ 19:34:36
URL: http://fashionamel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback