Sorryyy för dålig uppdatering.

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera här på bloggen, och jag lovar att jag ska försöka bli bättre!

Har gått och blivit sjuk, vaknade till å från hela morgonen igår och natten till igår, hade ont i magen, mådde illa, kunde inte äta, var kallsvettig och hade feber. Vet inte riktigt vad de kom ifrån..
Idag mår jag lite bättre, febern gick upp men nu har den gått ner igen vilket är skönt, jag har inte lika ont i magen som igår och mår inte lika illa men fortfarande ont och kunde iallafall äta lite idag.. menar, igår levde jag på ett eller två glas proviva, två actimel och två activia. Idag har jag bara druckit lite activia, en actimel, ett glas proviva och ätit lite mat.

Jag måste bara säga att jag inte tycker om det vädret som är förtillfället.. seriöst, det regnar och regnar och regnar hela tiden! 


Ja nä, nu ska jag se om jag orkar redigera några bilder från påskas och sedan några från när Jenny och jag var i Örebro i Fredags.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback