Ett nattligt inlägg.

Som ni ser har jag än inte fått iordning på nya designen, men förhoppningsvis kommer den upp inom en vecka.. Jag var nära på att ge upp den helt och sluta blogga, men skrev med min älskling på msn och skrev av mig lite och tillslut beslöt mig och att kämpa.

Men ja.. om idag då.. vad har jag gjort? Jo jag vaknade, vi skulle till affären - tog med oss kamerorna - fotade lite men det började dugga så vi gick och lånade diskmedel(som vi skulle köpt) av Marcus mamma istället och sen hem. Fick sällskap av en söt katt oxå..

Tyvärr kommer inga bilder upp förrän nya bloggdesignen kommer upp. Men ja.. då får ni mycket bilder att se fram emot! :))

Vad har vi gjort mer idag? tja.. jag har kollat på avsnitt efter avsnitt efter avsnitt av vampire diaries och har bara 3½ avsnitt kvar på säsong 2.
Sen har jag hjälpt lite med maten, rensade kycklig - det blev kycklig, ris, beasås + ost i ugnen, mums!

Tja.. har inte så mycket att säga.. jag har lov, men imorgon eftermiddag ska jag till umo för att komma upp vad de kan vara för fel eftersom jag har haft ont i magen ett par veckor.

Ja.. nä men Godnatt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad har själva designen med bloggandet att göra?

2012-02-20 @ 18:26:33
URL: http://dynasty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback