Jag Älskar Dig.

För sisådär ett år sedan, så började vi prata. Det hela började med att vi kommenterade en bild på facebook och började prata om vilka kameror vi hade och så börja vi diskutera lite och la till varann som vänner. Vi pratade lite titt som tätt men sen blev det mer å mer. Det kändes som om vi känt varandra hur länge som helst.
 
Men den 5'e november 2011 kom du hem till Jenny när jag var där - hade höstlov så hade varit där hela den veckan. Vi umgicks, spelade uno, fotograferade lite, diskuterade kameror och bilder samt allmänt snacka skit! Den 6'e åkte båda åt varsitt håll och efter det har det kännits ännu mera som om vi känt varandra hela livet. Vi blev bättre och bättre vänner och skrev till varann på ett underligt sätt. Du kom efter ett tag på att.. det är bara vissa personer som skriver så till varann - såna personer, som är tillsammans typ.
 
Den 18e November blev vi tillsammans, på ett ..underligt sätt, en vadslagning - men det hade ju såklart inte blivit något seriöst om inte båda velat det, menar vi gillade varandra väldigt mycket båda två.
Vadslagningen var att jag trodde man skulle få rita på estet lektionen - på datorn istället för papper, men du sa nej. och så slog vi vad - och du hade rätt å du vill ha mig, om du vann och du fick mig, och det är jag glad för.<3 Ångrar inte en sekund av det.
 
Den 15'e åkte jag till Jenny, då hade du varit där en natt redan, men när jag kom dit var du med Lena i linde och sköt luftpistol.
Men varje natt från 15'e var underbar, bara få ligga där och känna dig intill mig, din värme och din närhet. Det var underbart och jag saknar det otroligt mycket, att du bara ligger och håller om mig.<3
 
Även om jag var något otroligt trött - troligen pga. PMS, så var den helgen en av de bästa i mitt liv.<3<3

3e-5e februari skjutsade L & G ner mig till dig, dom åkte dock efter nån timma men jag stannade hela helgen, det var seriöst hur underbart som helst. Dessutom pga. missat tåg fick jag ju spendera ett par extra timmar med dig, vilket var underbart. <3

Nu i sommar har jag fått spendera en hel del dagar tillsammans nere hos dig och det har varit underbart..
 
Den 13 Juli 2012 förlovade vi oss och känslorna för dig bara växer och växer.
Du betyder verkligen allt för mig, är så otroligt glad över att det blev vi, och jag är så lycklig tillsammans med dig.
 
Ledsen över det strul jag lyckas ordna och jag lovar att bli bättre. <3

Jag älskar dig så sjukt mycket Daniel, det går inte att beskriva!  Du har gjort mig till en av de lyckligaste flickorna på jorden och jag har nog aldrig känt mig så omtyckt och älskad, som du fått mig.
 
Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dig, du betyder så mycket för mig.
Jag har inte varit såhär lycklig förrut, Du är bäst älskling, så är det bara <3

Du finns där för mig i vått å torrt och jag kan verkligen lita på dig och räkna med dig, och du stöttar mig verkligen till 100% vad det än gäller. Är sjukt glad över det. Bättre kille än du får man leta efter lääänge!<3
 
 
Sen finns det två personer jag vill tacka...
 
Jenny - Min galna hälft... Jag vet att det är svårt att koppla och få ihop och allt sånt där, och att det är svårt att acceptera ordentligt och lära sig att det är såhär. Men jag är så otroligt glad att du ändå ger oss en chans. Och tack så mycket för att du lät mig träffa honom. Det är ju trots allt tack vare dig som jag fick göra det - eftersom jag var hemma hos dig då.
 
Sen vill jag även tacka Lena, för att du är så otroligt lugn när det gäller det här. Det är otroligt och jag är glad över det.  Tusen tack.

Jag älskar er mina systrar. Hoppas ni vet det!
Trackback