Tågresa.

Hej på er!
Skriver ett litet inlägg här igen nu då haha x3 Sitter förtillfället på tåget till örebro - köpte 30 minuters internet bara för ja hade tråkigt :P
Ska snart fortsätta lite med att välja bilder till headern och menyn på nya bloggdesignen, så fort jag valt alla bilder som ska vara så kommer jag börja koda och då tar det ca 1-3 dagar beroende på hur mycket tid per dag jag lägger ner. Sen kommer den upp på bloggen! :D

Nyfikna? Bra! :) haha.

Nej nu är snart internet tiden slut här - kan i och försig blogga med mobilen också, men det är bara drygt ibland.

Men ja, skriver när jag är framme i örebro OM väntesalen för "buss" är öppen - måste vänta i örebro över 1 timme innan mitt tåg till storå kommer, ska ju till systeryster. <3
Kanske ber mamma å pappa hämta mig för då kan jag i och för sig packa om också och ta det tåg som går efter det jag ska med om jag skulle missa mitt. Men vi får se!


Ha de bra ! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Åh awesome att du vill vara med i Veckans Blogg :) Då blir lilla jag glader :D

Berättar när jag dragit vinnarna :)

Vad tycker du är bäst i en Veckans Blogg tävling, ska man bara behöva skriva Jag är med eller ska de finnas punkter som ger en större chans att vinna, så som länka tävlingen i din blogg? :)

Kramizar Evve!

2012-02-12 @ 18:12:30
URL: http://evvesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback