usel morgon.

Har precis skrivit till min mentor och ska jobba hemifrån idag - och jag SKA faktiskt plugga.

För tillfället så värker min hals så ja vet inte vad, jag har sjukt ont i magen - vet inte vad ja ska ta mig till och även ont vid typ.. äggstockarna eller vad man ska säga, fryser och jag skakar.
Ska sova ett par timmar till och sen äta frukost - försöka, måste nog försöka bli bättre på det . . . om inte annat försöka äta lunch och så plugga..


Godmorgon och Godnatt
så skriver jag senare igen om jag orkar.. knappt ja orkade skriva detta inlägg.. gör lite smått ont i händerna när ja skriver :S

Kommentarer
Postat av: syster

Det var ju synd att du inte mår bra än =(

och det där med magen kanske dags att kolla upp det??



svar: Ja det är synd att jag inte har sportlov men därimot går jag ju bara skolan i 22 veckor så det är ju inte hela världen ;)

Du kanske har lust att vara med mig en dag i skolan ? vore kul =)

2012-02-08 @ 08:04:13
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Elin Atterstig

Sv: Taaaack så mycket :)

2012-02-08 @ 11:55:03
URL: http://elinatterstig.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback