Angående Länkbyten & Bloglovin

Jag får dagligen frågor ang. att följa varandra på bloglovin och göra
länkbyten, och svaret är såklart Ja.

Så vill du göra ett länkbyte - så ska det ske permanent i menyn - INTE länkbyten i inlägg och det är bara
att skicka en kommentar eller ett mail till [email protected] om du är intresserad! 

Angående bloglovin så får ni jätte gärna följa mig - det är bara kul att ni gillar min blogg! Allra helst så följer
jag fotobloggar då det är mitt största intresse, men självklart följer jag andra också!

Och som sagt så gör jag även bloglovin byten om ni vill det - men följ gärna min blogg oavsett! :)


Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

hur dags kommer finalisterna upp ? :D

2012-01-23 @ 17:05:01
URL: http://karross.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag följer dig på bloglovin nu, det skulle vara jätteroligt om du också ville följa mig!:D



Svar: Jag upptäckte tyvärr kommentaren för sent föra tt delta i tävlingen, men tipsa gärna också i framtiden om du har något på gång!!:) Kram!

2012-01-23 @ 18:04:06
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback