Bättre sammanfattning av 2011

Fem händelser som varit bra under 2011?

1. Jag har fått lära mig en hel del mer och utvecklats inom fotografi.

2. Bröllop och möhippa

3. Vallarna med syster !

4. Träffat en av världens underbaraste personer, Daniel <3

5. Börjat umgås mer med min älskade syster Jenny

 

Årets bästa sms?
Oj jag har fått många sms av underbara personer, tyvärr återställdes min mobil här förrut så kan inte skriva ett av de underbaraste smsen.  Men jag fick ett sms som fick mina tårar rinna av lycka  - av min bror. Han har många gånger lyckats med det.

 

Hur många har du varit kär i?

Kär på riktigt?  ända in i djupet?  2.. Andreas - mitt ex, och min älskling Daniel♥

 

Fem händelser som varit sämst det här året?

1. Det tog slut mellan mig å AD - fast  nu mår ja bra och har kommit över honom ! :D

2. Gått upp och ner i vikt hela tiden. - påväg neråt nu ! förhoppningsvis inte upp mer:)

3. Kommit efter totalt i skolan.

4. Blev sjuk under praktiken.

5. Mått psykiskt dåligt.

 

Vilka människor har du hängt mest med år?

Malin, Jenny, Mamma, pappa, Tina.  Men i skolan var de typ Dennis, Christoffer, Nea, Sanna, Emma, Simmie och Johanna.

 

Vad har du lärt dig i år?

Jag har lärt mig att inte ta åt mig saker o ting utan inte bry mig om det. Och sen har jag lärt mig mer inom fotografi.

 

Blev året som du har tänkt dig?

Tja, första halvåret vart la inte riktigt som tänkt, men ja.. de dög, bästa månaderna var Oktober, November och December. samt Juni var helt okej och Juli också.

 

Vilka kläder har du använt mest?

Jadu.. använder många ofta :p men oftast mjukisbyxor och tjocktröjor. på sommar blev de dock shorts ofta - och linne.

 

Ångrar du något?

En massa saker.

 

Vad har du mest lyssnat på för musik?

Dansband, country, metal och rock.

 

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

Buffy the vampire slayer, friends, how i met your mother, scrubs, NCIS. När det kommer till film så har jag för första gången sett filmerna; Life as we know it, The holiday, I am number four och en hel del andra filmer.

 

Vilka nya personer har du lärt känna i år?

Oj, en himla massa! Några från camelot - lägret i påskas, sen även några personer från skolan och internet. Men den jag är mest glad att jag lärt känner är ju såklart Daniel. <3

 

Vad är det vackraste du fått i år?

Det vackraste jag fått? uhm.. en underbar kyss av min älskling - i think:)

 

Vad är det bästa du har läst?

Digital foto tidningarna :D haha nejmen vet inte :P


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Sv: haha, nej jag är 17:) Är född i november 94 så:)

Åh, 5d är super bra!:D Gillar den som fan, synd bara att jag inte kunde köpa den från början men den är så jäkla dyr:(

2012-01-09 @ 20:27:32
URL: http://demas.blogg.se/
Postat av: Michan | Sysslingarnas

sv: Varför har alla det bättre än mig!!? :O fett avis!



& Tackar! :D

2012-01-09 @ 21:14:36
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Sv: Haha, jag trodde du också var äldre:P Men så är det:) Föresten, tack tror jag;)

Jag har prövat 5D och jag håller med dig! Den är helt underbar men eftersom jag fotar väldigt mycket natur och djur så nöljer jag mig med 1000D tills vidare!:) Nu i första hand ska jag försöka få igång intresset igen och hitta några fotokurser om foto i natur!:)

2012-01-09 @ 21:40:14
URL: http://demas.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Okej, vad roligt!:D Jag älskar att fota men det finns lite viktigare saker, för mig som är viktigare:) Mend et är kul att du iallafall gjort något av ditt intresse:P

2012-01-09 @ 22:19:43
URL: http://demas.blogg.se/
Postat av: Michan | Sysslingarnas

sv: haha! joo men de flesta börjar iaf imorrn eller senare... :[ jaja, man får försöka att göra det bästa av situationen ;D hehe...

2012-01-09 @ 22:22:41
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback