Dagens lista.

Dagens klädsel: Grå mjukisbrallor, grå/vit/blå strumpor, min favorit tjocktröja, mörkgrå/orange randig tröja + underkläder då.

Dagens låt: Brolle - 7 days and 7 nights

Dagens lataste: vet inte. o.o

Dagens sämsta resultat: Statistiken som inte är över 130 idag - var försvann alla besökare?

Dagens lilla ångest: Inte städat !

Dagens funderar på: Kolla på film.

Dagens skönaste: Vet inte.

Dagens längtar efter: Att få träffa min älskling ! <3

Dagens vill ha: Nyy kameraa... :o

Dagens roligaste: att jag börjat koda linas bloggdesign? X)

Dagens tråkigaste: MENSVÄRK.

Dagens väntan: På att åka till syster på söndag.

Dagens planerade tv-tittande: Inte tv men film.. the boondock saints

Dagens bästa: Att skriva med min snygging. <3

Dagens humör: Seg, glad, sprallig, ont

Dagens smink: Inget :)

Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens goda: Gurka, tomat, morötter att gnaga på.

Dagens mysiga: Min filt <3

Dagens höjdpunkt: uhm.. framkallade bilder ? =)

Dagens jobbigaste: Mensväääääärk...

Dagens kram: Ingen :c

Dagens puss: Ingen =(

Dagens köp: Ingenting.

Dagens godis: Gurka, tomat och morot.

Dagens saknad: Min Daniel <3

Dagens drog: ipren? nej men jag vet inte.. :p

Dagens frukost: Mackor

Dagens lunch: ingen :o

Dagens middag: Potatis, gott kött och bea sås.

Dagens träning: 50 situps

Dagens läsning: bloggar.

Dagens dusch: hände runt 13'00

Dagens händelse: Vet inte riktigt.

Dagens planer: Har inte planerat något speciellt mer än att ta det lugnt.

Dagens bilresa: ingen alls.

Dagens gråt: Inget :) fast började nästan gråta av smärta :s

Dagens dryck: Oboy, vatten och smirnoff ice.

Dagens telefonsamtal: Jenny :D

Dagens sjuka: uhm.. inget i think.

Dagens komplimang: Fått  många om bloggen och bilderna och gett många komplimanger om bloggar =)

Dagens skratt: Inget speciellt.

Dagens nyhet: Att jag snart ska göra ett nytt inlägg i bloggen! :D

Dagens helvete: meensvärk...

Dagens old time sake: uhm.

Dagens vill träffa: Daniel. <3 och systrar och vänner. <3

Dagens irritation: Att jag trodde iprenen var slut, sen ville inte de komma nå bekräftelse mejl som visa sig jag inte ens behövde ha.

Dagens bra för plånboken: att inte gå till affärn :p

Dagens nervositet: ingen.

Dagens personer: Jag, mamma och pappa ? :P

Dagens plugg: mest tagit de lugnt.


Kommentarer
Postat av: thea

sv; tusen tack!:)



ja, vi får se :) är upptagen i helgen, men om jag hinner ska jag leta upp bilden och anmäla mej :) Det är på en liten fiskmåsunge - ganska annorlunda! :)

2012-01-20 @ 23:08:05
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Julia

-vadbra:)

allt bra idag då?:D

2012-01-20 @ 23:13:09
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback