Första Januari 2012..

Jaha, då var man hemma igen efter en helt underbar kryssning med trevligt folk. Till och med bussen till stockholm var riktigt kul, vi hade jätte trevligt sällskap där med. Drog igång lite allsång i bussen, sen när ja skulle på toa så vare en som sa att vi blivit så tysta där bak i bussen och att dom ville höra mer, hahaha...

Det blev mycket dricka för i princip allihopa och mycket dans!
Lyckades på dansgolvet få en eller ja.. två "beundrare" först en som försökte få kontakt med mig och dansa, men ja dansa med syster - kolla lite på honom och dansa lite men sen vare så mycket folk som trängdes så han försvann och vi var hux flux på andra sidan dansgolvet. Men då fick vi en ny beundrare som vi trodde var gay, för han betedde sig lite så men sen var syster och svåger upp och dansa igen och såg den där vi trodde var gay, stå och hångla med en brud. *bra jobbat*.

Sen lyckades pappa lura i mig whisky genom en drink, som faktiskt var rysligt god!  "Yoggi Jack" hette den.

Men ja.. det hände mycket kul under natten, tappade bort håkan och mamma ett par gånger och dan också. Håkan vet jag inte vad han hade tagit men från och med nu ska ja kalla han studsbollen för de var ungefär som han var under natten.. hahahah...


Vid tolv slaget gick vi upp på däck och skulle kolla på fyrverkerier, och som en chock var det en båt mitt ute i vattnet framför oss, som sköt raketer - massvis!
Jag har nog aldrig sett så mycket fyrverkerier i hela mitt liv! Men gud vad vackert det var!


Min klänning har vi insett måste vi fixa axelband, för ja kan knappt gå / dansa med den utan att den åker ner, så får ju stå och dra upp den hela tiden! Men Tina löste det, tog på mig en bh och så knöt vi fast ett snöre från klänningen, i bh banden typ hahahh... men de funka iallafall! :D

Dansade även med mamma och håkan.. hahhaa..  Kul hade vi iallafall! :)


Ja... det var väl mycket som hände.. :) Säkert mycket jag missat .. menmen :)

Hoppas alla hade en trevlig nyårsafton och en bra nyårs natt! :) 
Ha en bra fortsättning på 2012 !!

Kommentarer
Postat av: Catrine

Äääälskar verkligen bilden i headern, så härlig på något sätt!

2012-01-01 @ 21:42:16
URL: http://catrine.webblogg.se/
Postat av: Catrine

sv: Jahaa, haha, såg inte det igår pga internet fungerade inte riktigt som det skulle. Men älskar verkligen alla! :D

2012-01-02 @ 11:42:33
URL: http://catrine.webblogg.se/
Postat av: MIN CENTIMETERKAMP

Åh hjärtat, det låter som om du haft det himla trevligt under kryssningen. ♥

Gott nytt år!

2012-01-02 @ 12:58:29
URL: http://abstinens.blogg.se/
Postat av: MIN CENTIMETERKAMP

Svar: Tack hjärtat. Jag är själv minst lika nöjd! :)

Det är du som är underbar Jessica. Stor puss till dig. ♥



Kan ju passa på att påminna dig byta ut min blogglänk. :*

2012-01-02 @ 13:13:04
URL: http://abstinens.blogg.se/
Postat av: syster

My tog några bilder så jag ska lägga in dom i datorn se och se hur alla vart ;) hon tog dom med Marcus mobil ;)

2012-01-02 @ 13:32:10
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: syster

jo kan du lägga till 2012 och alla månaderna ?

2012-01-02 @ 13:34:25
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback