Four.

Berätta 4 sanningar om dig själv
* Jag är alltid mig själv.
* Jag har ingen humor.
* Jag är morgontrött.
* Jag har en hel del fobier.

Berätta 4 saker du har gjort idag
* sovit
* klätt på mig
* ätit en macka
* bloggat

Berätta 4 saker du har på dig just nu
* Tjocktröja
* Jeans
* långärmad t-shirt
* underkläder

Skriv ner dina 4 bästa vänner
* Thomas Falk.
* Richard Muthwill.
* Mina syskon.
* Min älskling.

Skriv ner 4 saker du hatar
* Mobbning
* Pedofiler
* Clowner, spindlar m.m.
* svårt att få jobb/extra jobb

Skriv ner 4 saker du älskar
* Mina närmsta vänner
* Daniel<3
* Min familj
* Min kamera.

Skriv ner 4 vänner som ska göra denna listan
Dom som känner för de. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback