I really fucking miss you gran!

Idag har jag tänkt på en speciell person mer eller mindre hela dagen, en person jag önskar fanns fortfarande.. ♥
Idag är det 7år sedan mormor försvann från oss och jag saknar henne så sjukt mycket att det inte går att beskriva. Skulle göra vad som helst för att hon skulle leva igen.. ♥
Men hon har det bra nu, visst hon höll igång så otroligt mycket när hon levde, men det märktes från att hon fick åka till sjukhuset en gång att hon började bli trött och inte orka lika mycket längre. Men jag var såpass liten att jag inte tänkte på det. Men du blev bara 63år och det är inte rättvist! :(♥
Jag älskar dig mormor, Vila i frid♥ 1942-12-30 ~ 2005-01-14 ♥
Idag har jag tänkt på en speciell person mer eller mindre hela dagen, en person jag önskar fanns fortfarande.. ♥

Idag är det 7år sedan mormor försvann från oss och jag saknar henne så sjukt mycket att det inte går att beskriva. Skulle göra vad som helst för att hon skulle leva igen.. ♥

Men hon har det bra nu, visst hon höll igång så otroligt mycket när hon levde, men det märktes från att hon fick åka till sjukhuset en gång att hon började bli trött och inte orka lika mycket längre. Men jag var såpass liten att jag inte tänkte på det. Men du blev bara 63år och det är inte rättvist! :(♥

Jag älskar dig mormor, Vila i frid♥ 1942-12-30 ~ 2005-01-14 ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba [foto & vardag]

Sv: Tack så mycket :)

Ja gärna, säg till när du länkat mig så gör jag samma!

2012-01-14 @ 22:10:26
URL: http://eifoto.webblogg.se/
Postat av: Josefin | Hobbyfotograf

Svar: Tack detsamma!

Aa visst! Säg till när du har gjort det :)

Kram

2012-01-14 @ 22:13:27
URL: http://enfotoflicka.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänker på dig. Stor kram!

2012-01-14 @ 23:23:32
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: göran widh

Förstår vad du menar Min pappa vart 39 år och mamma 58 år så jag saknar dom tyvärr är det väl så livet är.

2012-01-14 @ 23:47:03


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback