Ingen intresserad?

Foto tävlingen (länk HÄR) Har varit upp hela dagen än sålänge, men det är ingen som verkar
intresserad? Berätta gärna varför ni ej är intresserade.
Menar, av de .. öh.. 38(hittills) besökare jag haft idag, är det INGEN som anmält sig,
dock har några gillat på bloglovin. Men är det ingen som är intresserad av att detla i foto tävlingar eller ?

Sen vill jag påstå att ni som följer bland annat - är förjävla dåliga på att kommentera nu
för tiden, och besöka oxå för den delen. Menar, jag har 46 följare men oftast bara ca 35-40 besökare? 

Jag kommer börja kolla lite vilka som kommenterar bloggen osv. och sen kommer jag
nog faktiskt radera de som inte kommenterar eller besöker och så vidare.  Menar - jag
kommenterar flera av alla jag följer's inlägg.



Kommentarer
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Svar:



Tack så mycket! :D



Hur mår du idag då ? :)

2012-01-11 @ 21:16:43
URL: http://elsalouise.blogg.se/
Postat av: syster

Jag skulle vilja va med men jag har inga foton jag vill tävla med blir bättre när jag får en riktig kamera ;) Tråkigt att ingen verkar bry sig =-O

kanske kan kolla efter något kort.....är det ingen med så vinner jag vilket som hahaha men vad tråkigt...tävla med sig själv??? kan man ju inte det är ju inte kul.

Ja ja nu ska jag bädda ner mig snart i alla fall



god natt älskade syster <3

2012-01-11 @ 21:31:41
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback