Irriterad till tusen !

som rubriken lyder.. jag är så grymt irriterad nu.. hade sett fram emot att praktisera idag så gick dit, skulle gå in och säga hej samt berätta att jag var där nu.. och vad händer?

Jo han säger "Men du ska väl inte vara här nu? Du börjar väl nästa måndag?"
Jag blev chockad och svarade "Nej..? Jag börjar idag?"
Han: "ojdå.. då har det krockat lite och blivit lite missförstånd.. vi har redan ett par praktikanter som går sista dagen idag så det får liksom inte plats mer.. jag ber om ursäkt men du är nog tvungen att börja nästa måndag iallafall, ledsen för det!"

Så det var bara att gå hem till syrran igen.. åååh vad sur jag blir! Hade lust att säga "Nej, jag kollar efter en annan plats istället!" Men då är risken att ja inte får nån praktik så det var bara att försöka att inte se för arg/sur/irriterad ut och gå därifrån istället....


Blööööööh.......

Kommentarer
Postat av: syster

Fan vad trist =(

2012-01-16 @ 11:09:58
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback