Lugn kväll.

Sitter hemma hos Jenny just nu med "lilla" bus halft sovande i knät och sneglar lite smått på serien hon kollar på - på datorn. 

Kom hit runt 17'00 och det var meningen att jag skulle fotografera katja - därför jag åkte hit, men det var såpass mörkt ute och min blixt ville inte som jag ville - den lever sitt eget liv. Så blev inga bilder så...
Nu söker jag en NY modell. Eventuellt kommer jag fotografera min älskling i helgen - men vi får se hur det blir. <3

Nu ska jag fortsätta med bloggdesignen till Rebecca. Vi hörs! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men hallå! jag lär nog fota dig isf som faktiskt har en blixt som funkar :P

Dessutom är MIN blixt på väg hem så det ska nog fan finnas ljus ;) hehe

2012-01-30 @ 22:34:46
URL: http://danielwot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback