Mat är gott.

Jag slutade 12'30 idag, mycket skönt. Fick packa upp massa tacos saker(bröd, sås, chips mm.) då det var erbjudande med det denna vecka "3 för 29kr" vilket är billigt!  Sen så satte vi upp skyltar, inverterade massa varor och lite annat!

Gick hem till syster efter det, packade ihop mina saker och gick till tåget för att åka hem.

När jag kom hem så hade ja massa kläder på sängen - jag har ju fått ny byråå så la ner alla kläder i lådorna lite snyggt och gick sen för att fixa lite sen lunch, var så otroligt hungrig!

Så just nu sitter jag och äter kyckling, ris, broccoli, minimorötter och curry sås! *mums*

Men ja.. nej nu ska jag käka så skriver jag mer senare! =)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram

2012-01-30 @ 16:44:03
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback