Modeller sökes för skolarbete omgående!

Eftersom modellfotograferingen med Damion inte gick nå vidare bra så måste jag hitta en ny modell snabbt som fan - ursäkta språket. Men det är ett skolarbete jag har i Foto B som jag måste göra och ska redovisa en skriva ut å typ hänga upp på väggen osv. i skolan...

Är ni intresserade av att bli fotograferade helt gratis så hör av er! - som tack för hjälpen kan ni få bilderna gratis om ni tar med ett usb minne.

Eftersom temat när jag skulle fotografera damion var "Snölycka ur barns ögon" så blir jag tvungen att ändra temat helt också..

Jag vill fotografera Parbilder - alltså en tjej och en kille, (självklart går tjej-tjej, kille-kille oxå bra!!)
Men iallafall så har jag en del inspirationsbilder.

Är ni intresserade så mejla mig eller kommentera - jag vill att ni är minst 13år gammal och du ska kunna göra det jag säger/önskar.

Har en del inspirationsbilder som jag kommer visa er och kan ni ej uppfylla det - letar jag vidare!

Men ja.. jag bor i Frövi som ligger en bit utanför örebro så du bör bo inärheten!! Modeller sökes för fotograferingen OMGÅENDE.

HÖR AV ER!

Kommentarer
Postat av: Cat

Kan ställa upp om det behövs, bara att höra av dig!

2012-01-29 @ 19:33:59
URL: http://ggimagirl.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Jag vill kunna ändra min dumma ålder ;)

2012-01-31 @ 18:27:01
URL: http://hophoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback