Liebster Blog Award

Jag har fått en Liebster Blog Award av Maria - tack! ♥
"Liebster" är tyska och betyder "käresta". Meningen med Awarden är att man ska få fler besökare genom att man får sin blogg presenterad av andra bloggare.
Det man ska göra när man får awarden är:
1, Tacka den som gett dig Awarden och länka till den personen.
2, Skriva ner de fem bloggare man vill lämna Awarden till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3, Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna Awarden vidare.
De fem jag vill ge denna Liebster Blog Award till är:
Jag har fått en Liebster Blog Award av Linn - tack! ♥

"Liebster" är tyska och betyder "käresta". Meningen med Awarden är att man ska få fler besökare genom att man får sin blogg presenterad av andra bloggare.

Det man ska göra när man får awarden är:
1, Tacka den som gett dig Awarden och länka till den personen.
2, Skriva ner de fem bloggare man vill lämna Awarden till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3, Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna Awarden vidare.


De fem jag vill ge denna Liebster Blog Award till är:
Jenny
Daniel
Susanna
Malin
Thomas

Kommentarer
Postat av: Thomas Falk

Tack jezz! :)

2012-01-17 @ 07:02:37
URL: http://underfalkensvingar.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: åh tack så mycket! :D <3

2012-01-17 @ 11:26:55
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback